Kolegijos patirtis įkvepia studentų kuriamai muzikai – Oberlin apžvalga

Ne paslaptis, kad Oberlinas – labai muzikali vieta. Tarp Konservatorijos, Menų ir mokslų orkestro ir įvairių a cappella grupių universiteto miestelyje visada vyksta daug muzikinių pasirodymų. Tačiau yra ir kita Oberlino muzikos scenos pusė, kuriai neskiriama tiek daug dėmesio: gausus muzikos prodiuserių ir inžinierių asortimentas.

Universitete yra nemažai talentingų studentų, kurie ne tik koncertuoja scenoje, bet ir įrašo bei redaguoja savo dainas, o vėliau jas išleidžia „YouTube“, „Spotify“ ir „Apple Music“. Kolegijos antrojo kurso studentė Megan Beeler, pasivadinusi sceniniu vardu lavendink, pradėjo kurti vidurinės mokyklos antrame kurse. Pandemijos metu ji į tai pradėjo žiūrėti rimtai ir netrukus buvo atsakinga už viso savo vidurinės mokyklos choro virtualaus pasirodymo įrašų sumaišymą.

„Buvau choro vaikas, norėjome suburti virtualius chorus ir turėjau daug kino patirties, bet neturėjau daug garso patirties“, – sakė Beehleris. „Taigi aš tikrai buvau įsitikinęs, kad galiu atlikti vaizdo įrašo dalį, ir tik sugalvojau garsą. Tai buvo mano pirmoji patirtis, kai bandžiau sudėti daugybę balsų arba surinkti daugybę dainų, kurios tikrai buvo pagrįstos garsu.

Beehler išleido du albumus: „The Letters I Couldn’t Write“ 2021 m. liepos mėn. ir „The College Exp“ šį mėnesį. Savo muzikos žanrą ji apibūdina kaip „miegamojo indie pop“, nors sakė, kad pagal srautinio perdavimo platformų algoritmą ji taip pat priskiriama alternatyvaus folkloro kategorijai.

Koledžo antrakursė Ella Harrington, kuri šiuo metu yra pertraukoje, išleido penkis singlus pavadinimu Ella Fey. Visą gyvenimą ji aistringai domėjosi muzika, būdama trejų metų pradėjo groti Suzuki smuiku. Pirmą kartą jis pradėjo rašyti dainas, kai jam buvo 12 metų.

„Kai man buvo ketveri, mano šeima Bostono apylinkėse pradėjo dainuoti su kartų liaudies choru“, – sakė Harringtonas. “Taigi tai iš tikrųjų atvėrė mano muzikinį pasaulį tikrai plačiam menininkų ratui.”

Pirmąsias dvi dainas jis parašė būdamas 12 metų. Viena, pavadinta „Prisiminimais“, pagerbė jos velionį senelį. Kitą, pavadintą „Aš prisimenu“, ji parašė su savo geriausia drauge Charlotte.

– Tai apie mūsų bendrą draugystę ir platonišką meilės dainą.

Ir Beehleris, ir Haringtonas savo dainose pasakoja asmenines istorijas ir pastebi, kad tai gali būti gėdinga, nes Harrington įrašas „I Can See the Rain“ yra apie berniuką, kuris jai patiko, kai jai buvo 16 metų.

„Dainos, kurios yra apie žmones… nebūtinai nuspalvina jas geriausioje šviesoje“, – sakė Beehleris. „Tai yra „taip aš kažkada jaučiausi“, ir tai nebūtinai atspindi tai, kaip jaučiuosi dabar. Ir todėl kartais nerimauju, kad žmonės gali jaustis taip, lyg juos atskleidžiu arba priverčiu juos jaustis blogais žmonėmis… Nieko blogo [has happened] vis tiek, bet šiek tiek baisu.

Harrington nemėgsta skirstyti savo muzikos į konkretų žanrą, nes įkvėpimo semiasi iš įvairių žanrų, įskaitant folką, pop ir soul. Trečiuosius metus studijuojantis dualistas Brockas Bierley dalijasi Harringtono nenoru priskirti savo muziką tam tikram žanrui.

„Manau, kad norėčiau patekti į priešpriešinį eismą, jei turėčiau kam nors parodyti savo muzikos žanrus“, – sakė Bierly.

Bierly, TIMARA studentas, pirmą kartą susidomėjo muzikos gamyba vaikystėje, nes susidomėjo robotika. Bierly taip pat groja būgnais nuo trejų metų – jų auklė susirgo, kai jie daužo puodus ir keptuves, ir pasiūlė jiems įsigyti būgnų rinkinį.

„Man patiko, kad „Megazords“ išsiskyrė ir vėl susivienijo, ir aš maniau, kad puiku, kad jie buvo elektroniniai ar panašiai“, – sakė Bierly. „Ir taip man tikrai kilo mintis, kad jiems patiks. Iš tikrųjų nelabai klausiausi techno, bet buvau toks: „Taip, mano mėgstamiausias žanras yra techno muzika“.

Kolegijos antrakursis Lawrence’as Wrightas, kuris kuria muziką pavadinimu Comprehensible, vidurinėje mokykloje pradėjo kurti muziką naudodamas „MuseScore“. Per savo vyresniuosius metus jis turėjo galimybę dalyvauti „Game Jam“, o tai suteikė jam galimybę užmegzti ryšį su vaizdo žaidimų kūrėjais, dirbančiais pramonėje.

„Jis pasakė: „Ei, ar girdėjote apie šį dalyką, vadinamą „MuseScore“ atsisakymu ir perkėlimu į didesnę skaitmeninę darbo vietą?“ ir parodė man virves“, – sakė Wrightas.

Wrightas vėliau sukūrė keletą dainų, kurios buvo išleistos jo „YouTube“ kanale, įskaitant „Nonna’s Song“ ir „Breestep“. Jis apibūdino savo muziką kaip „neaiškiai įkvėptą vaizdo žaidimų, savotišką klasikinį, bet nelabai, nes klasikiniai žmonės mane valgo gyvą, kad vadina ją klasika“. Nors Wrightas dainuoja ir groja klarnetu bei fortepijonu, didžioji dalis jo muzikos yra kuriama skaitmeniniu būdu.

Nors atrodo, kad Oberlino muzikantai daugiausia dėmesio skiria rimtesniems projektams, jie taip pat žino, kaip svarbu atsipalaiduoti ir smagiai praleisti laiką. Beehler sukūrė tokias dainas kaip „Rats on Crack“ ir „Premarital Handholding“, kurios yra jos „YouTube“ kanale.

„Su kambarioku iš esmės improvizuodavome dainas, kuriose pradedu groti kai kuriuos akordus ir kartu sugalvojame dainą“, – sakė Beeleris. „Jei norite, turime iš esmės improvizuotą EP.

Visi keturi menininkai teigė, kad Oberlinas buvo neatsiejama jų muzikos kūrimo proceso dalis, nesvarbu, ar tai buvo Wrighto teorijos ir kompozicijos pamokos konservatorijoje, Bierly bendradarbiavimas universiteto miestelyje, Beelerio paties sukurtas singlas pavadinimu „I Cried in Tappan Square“, ar Harringtono apsilankymas. į Oberlino miestelio muzikos pasirodymus. Visi jie buvo įkvėpimo šaltiniai, demonstruodami įvairius talentus Oberlino koledže ir konservatorijoje.

Leave a Comment

Your email address will not be published.