„OK Contemporary“ atkreipia dėmesį į Gvadalacharos meną „Open House“.

OKLAHOMA CITY (Free Press) – Oklahomos šiuolaikinio meno centras turėjo pradėti savo naują nuolatinę rezidenciją kvapą gniaužiančiame specialiai pastatytame miestelyje Automobilių alėjoje 2020 m. kovo mėn., sulaukęs didžiojo tūkstančio apdovanojimų.

Nereikia nė sakyti, kad 2020 m. kovo mėn., prasidėjus COVID-19 pandemijai, valstybę ir šalį apėmę karantinai ir karantinai padarė šią šventę neįmanomą.

Nors muziejus ir meno centras aš padariau galiausiai atidarę duris ir mėgaudamiesi sparčiai augančia bendruomenės sėkme ir pagarba, jie niekada nesiėmė jokių veiksmų, kad atgautų magiją, kurią galėjo pasiūlyti planuojamas iškilmingas atidarymas.

Tačiau šį savaitgalį jie pagaliau plačiai atvers duris ir išties kilimą, kai surengs sveikinimo šventes, kurių visada tikėjosi su Open House Weekend rugsėjo 23 ir 24 d.

„Padarėme a daug Tarp jų“, – sakė komunikacijos direktorė Laurie Brooks apie daugybę sėkmingų ir daugybės renginių, kuriuos „Contemporary“ rengia nuo 2020 m., „mes tiesiog nepadarėme nieko tokio masto“.

„Namas, kurį sukūrėme“

Pagrindinis Atvirų durų dienos renginių akcentas yra muziejaus ekspozicija „La casa que nos inventamos“ arba „Namas, kurį mes sugalvojome“ – didelė kūrinių kolekcija įvairiose žiniasklaidos priemonėse, įskaitant tapybą, skulptūrą, interaktyvų spektaklį, vaizdo įrašus ir kt. iš ribas stumiančių menininkų iš Gvadalacharos, Meksikos.

„Gvadalachara yra viena dinamiškiausių kūrybinių bendruomenių šiame žemyne ​​ir už jo ribų“, – sakė kuratorių reikalų direktorė Kate Green. „Mums čia tai suteikia tikrai gražią galimybę paklausti „kaip tai atsitiko?“. Kaip miestas sukuria bendruomenę ir remia menininkus taip, kad Gvadalachara taptų šiuolaikiniu menu?

„La casa que nos inventamos“ arba „Namas, kurį mes sugalvojome“ – didelė kūrinių kolekcija įvairiose žiniasklaidos priemonėse, įskaitant tapybą, skulptūrą, interaktyvų spektaklį, vaizdo įrašus ir kt., visi iš Gvadalacharos, Meksikos. Oklahomos šiuolaikinio meno centre (B.DICKERSON / Okla City Free Press)

Parodoje dalyvaujant devyniolika menininkų iš skirtingų kartų, o daugelis jų dalyvauja OKC Atvirų durų dienos šventėse, galbūt nėra geresnės progos užduoti šiuos klausimus ir apsvarstyti, kaip mūsų miestas galėtų geriau puoselėti tokią klestinčią kūrybinę kultūrą.

„Kai kurie atsakymai yra dalykai, apie kuriuos mes čia pradedame galvoti“, – man pasakė Greenas, – tokie dalykai kaip menininkų erdvės, institucijos ar menininkų mokyklos, visi šie dalykai, kurie iš tikrųjų egzistuoja siekiant sukurti bendruomenę.

Restauruotas griuvėsis

„La casa que nos inventamos“ esmė – aiški regeneravimo ir prasmės paieškos tiek sparčiai besiplečiančiame, tiek ir nuosmukiame pramoninio pasaulio tema. Daugelis parodos kūrinių yra pagaminti iš pramoninio plieno arba iš perdirbto betono, armatūros, medžio ir keramikos.

Neabejotinai įspūdingiausias kūrinys ir tikriausiai pirmasis, su kuriuo lankytojai susidurs, yra didžiulis Gonzalo Lebrijos lauko filmas „Breve historia del tiempo“ arba „Trumpa laiko istorija“, kuriame yra aptakus, juodas, klasikinis Plymouth Duster, pakabintas vertikaliai, juoda atspindinčia spalva. baseinas. (Žiūrėkite pagrindinę nuotrauką.) Galbūt nėra ikoniškesnio ar tiesiogiškesnio XX amžiaus industrializacijos įvaizdžio nei amerikietiškas automobilis, ir štai jis yra įstrigęs be galo lėtoje žlugimo ir nuosmukio akimirkoje, o gal net paralyžiuotas dėl savo atspindžio ryžtingame kapitalistiniame pareiškime. narcisizmas.

Šiuolaikinė Oklahoma
Už Oklahomos šiuolaikinio meno centro: didžiulė Gonzalo Lebrijos lauko ekspozicija „Breve historia del tiempo“ arba „Trumpa laiko istorija“ (B. Dickerson / „Okla City Free Press“)

Kitose muziejaus vietose panašius kultūros ir pramonės konflikto tyrinėjimus galima pamatyti tokiuose kūriniuose kaip Renatos Petersen „Limpieza karmática express“ arba „Karmic Cleansing Express“ – tanki šimtų glazūruotų keramikos dirbinių kolekcija, pagaminta taip, kad atrodytų kaip išmesti buteliai. su vandeniu ir skaldytomis plytomis. Turtinga Gvadalacharos istorija ir keramikos tradicijos tiesiogine prasme tapo miesto pramoninėmis atliekomis, kurios kankina bet kurį nestabiliai augantį miestą.

Įėjus į pagrindinę centro galeriją antrajame aukšte lankytojus pasitinka didžioji dalis parodos, kurioje eksponuojami ryškūs paveikslai, video instaliacijos ir novatoriški konceptualūs skulptūros darbai, tokie kaip Cynthia Gutiérrez „No pertenecemos a la misma Tierra“ arba „Mes nepriklausome. ta pati Žemė. Naudodamas gražius, tradicinius keraminius vandens indus ant grindų, kad išlaikytų švarius, tuščius, beformius blokus, Gutiérrezas komentuoja banalų, menišką modernumą, paremtą praeities kūrybiškumu.

Šiuolaikinė Oklahoma
Cynthia Gutierrez „Mes nepriklausome tai pačiai žemei“ Oklahomos Šiuolaikinio meno centre, 1 aukšte. (B. DICKERSON / Okla. City Free Press)

Šie pavyzdžiai tik subraižo nepaprastų darbų, rodomų visoje parodoje, paviršių, kiekvienas iš jų siūlo savo požiūrį į Gvadalacharą, urbanizaciją, nykstančią gamtą ir patį XXI amžių.

Jau senokai

Gyvi menininkų pokalbiai, praktinis meno kūrimas, maisto sunkvežimiai, vietinis alus, gyva muzika, didžėjus, plataus masto automobilių šou ir net mero Holto kalba (kalbą jis iš pradžių planavo pasakyti daugiau nei prieš dvejus metus ,) Atvirų durų savaitgalis turėtų būti įžanginis renginys, kurio niekada nebuvo.

„Niekada negalėjome tiesiog atidaryti durų ir pasakyti „visi ateikite dabar“, – pasakojo Brooksas. „Mes buvome atviri ir veikiame, daug žmonių atėjo į daugybę dalykų, bet nesurengėme nė vieno renginio, kaip dabar.

Nors šis savaitgalis daugeliu atžvilgių pagaliau skatina norą įspūdingo objekto ir universiteto mastu, jo renginiai ir atrakcionai daugiausia yra skirti „La casa que nos inventamos“ ir jos meksikietiškoms šaknims. „Came’s Tacos y Mas“ maisto sunkvežimis bus po ranka, gyvą muziką gros tradicinio stiliaus mariachi grupė, o automobilių šou prožektoriai bus meksikietiškai modifikuoti žemai vairuotojai.

Šiuolaikinė Oklahoma
Faktas, kad nuolat grįžtama į tą patį tašką ar situaciją, 2021 Jose Davila. (B. DICKERSON / Okla. City Free Press)

Tai, be abejo, kelia klausimą, ar būsimos „Contemporary“ instaliacijos ir eksponatai gali būti traktuojami taip pat, kaip ir jų pačių atidarymai.

Jei šį atvirų durų atidarymo savaitgalį laukiama lankytojų kupina šventė, tai kaip jie galėtų atsispirti?

Pirmasis Oklahomos šiuolaikinio meno centro atvirų durų savaitgalis yra rugsėjo 23 ir 24 d. Automobilių alėjoje.

Oficiali „La casa que nos inventamos“ atidarymo šventė – rugsėjo 23 d., penktadienį, nuo 17.45 iki 21.00 val. 21 ir vyresni renginyje bus maistas, muzika, gyvas meno pasirodymas ir mero Davido Holto pastabos. Renginio užsakymai šiuo metu yra pilni, tačiau jei bus laisvų vietų, įeiti bus leidžiama.

Norėdami gauti išsamų savaitgalio renginių tvarkaraštį ir daugiau informacijos, apsilankykite oklahomacontemporary.org.


Paskutinį kartą atnaujino 2022 m. rugsėjo 22 d., 20:55 Brett Dickerson – redaktorius

  • „Brettas Fieldkampas beveik 15 metų rašė apie meną, pramogas, naujienas ir kultūrą Oklahomoje, rašydamas keliems vietiniams ir valstybiniams leidiniams. Jis taip pat yra muzikantas ir dainų autorius bei turi Vyno mokytojų draugijos spirito specialisto sertifikatą.

    Žiūrėti visus įrašus

Leave a Comment

Your email address will not be published.