Prieštaringai vertinama meno instaliacija įžiebia diskusijas universiteto miestelyje – The Bowdoin Orient

Aleksas Spearas
KONTROLINGA KŪRYBA Sofija Rosati ’24 demonstruoja meno instaliaciją savo vizualiųjų menų dirbtuvėms už koplyčios. Instaliacija sulaukė bendruomenės narių kritikos ir antradienio vakarą buvo nuniokota.

Pirmadienio rytą koplyčios pievelėje priešais baltojo lokio statulą buvo parodyta prieštaringai vertinama meno instaliacija. Kūrinys sukėlė nesutarimų ir, nepaisant pirmadienį aplink kūrinį buvusios apsaugos, antradienio vakarą jis buvo nuniokotas.

Meno kūrinys, vizualiųjų menų skyriaus seminaro „Instaliacijos menas“ studentų projektas, vaizduoja medinį kryžių su žinutėmis, susijusiomis su abortų teisėmis. Virš kryžiaus parašyta „Dievo kūnas, Dievo pasirinkimas“, o medyje išgraviruotas įsčių atvaizdas su užrašu „1973-2022“. Ant juosmens nuo medžio šakų pakabintos kūdikių figūrėlės, o medžio papėdėje yra maža pranešimų lenta su užrašu „mamai. [sic] kad niekada nebuvo“, papuoštas išmėtytais mini antkapiais „RIP mama“, ant kurių iškalti skirtingi metai.

Kai kuriems studentams meno žinutė buvo paini.

„Manau, kad čia yra vieta menui, religijai ir visiems tiems dalykams; Man asmeniškai tai tiesiog pribloškė“, – sakė Izzy Miller ’23. „Iš pradžių atrodė, kad… tai buvo padaryta kaip grasinimo ar neapykantos veiksmas… todėl buvo palengvėjimas, kai paaiškėjo, kad taip nėra, bet nemanau, kad tai atima faktą. kad atrodė [it was done by] gatvės pamokslininkas, kuris anksčiau ateidavo į Bowdoin ir tyčiodavosi iš studentų.

Kiti studentai suabejojo ​​menininkės ketinimais ir neigiamu jos kūrinio atgarsio iš universiteto miestelio bendruomenės.

„Bowdoin studentams turėtų būti provokuojama iš naujo įvertinti, kaip jie jaučiasi, bet tuo pačiu tai taip dviprasmiška… ir tuo pačiu, ar tikrai taip reikia tai padaryti?“ – sakė Chloë Raines ’23.

„The Orient“ gavo menininko pareiškimo kopiją, kurią pateikė pirminė kūrinio kūrėja Sophia Rosati ’24, kuri sukūrė parodą kaip projektą savo 3000 lygių seminarui, kuriam vadovavo vizituojanti meno asistentė Audrey Shakespeare. Rosati išvardijo savo viltis ir ketinimus kuriant kūrinį, kurį apibūdino kaip „pasirinktą kūrinį“ ir „paminklą Roe prieš Wade mirtį“.

„Kūrinys, kaip ir pavadinimas, yra priemonė sujungti krikščioniškąją ideologiją su feministine ideologija, pateikiant neatsiejamus ryšius tarp jų“, – rašė Rosati pareiškime. „Terminantys vaizdai, tokie kaip didelis kryžius, kūdikiai ir antkapiai, pastatyti šalia nekonfesinės universiteto koplyčios, yra naudojami norint sukelti žiūrovui būdingą šoką. Mano tikslas šiuo menu yra priversti mus įveikti šį diskomfortą.

Rosati pareiškimas taip pat atskleidė jos ketinimą sukurti meno projektą, skirtą „dekonstruoti bendrą nežinojimą, kuriuo dalijamės kaip Bowdoin studentai“.

„Kai mes susiduriame su dalykais, kurie peržengia mūsų Bowdoin burbulo ribas, kaip reaguoti? Kaip galime be šališkumo interpretuoti tai, su kuo tikimės nesutikti? Šis darbas verčia Bowdoin studentus pažvelgti ne tik į mūsų pradinius sprendimus“, – rašė Rosati.

Anot Rosati, bendruomenės reakcija parodė, kad reikia dialogo, kurį jos menas siekia sukurti. Ji paminėjo, kad dėl savo projekto turėjo pateikti daugybę vandalizmo ir vagysčių pranešimų. Kolegijos saugumo ataskaitoje užfiksuotas atvejis, kai menas buvo „klastotas ir sugadintas“.

„Atsakymas, kurį mačiau iš universiteto miestelio, ką tik išpildė mano menininko pareiškimo esmę, kad mums visiems gali būti neįtikėtinai sunku atskirti savo išankstines nuostatas nuo analizės, kai žiūrime giliau“, – rašė Rosatti el. . „Aš vertinu pamokas, kuriose buvo nuodugniai aptariamas mano darbas, tačiau raginu žmones ir toliau įsisavinti ir priimti mano menininko teiginį bei vertinti mano meną tokį, koks jis buvo – meną“.

Antradienį klasė surengė atvirą diskusijų sesiją, kurioje dalyviai galėjo aptarti mokinių instaliacijų poveikį. Tačiau susirinko nedaug žiūrovų.

„Manau, kad daug žalos galėjo sumažinti nedelsiant paskelbus pareiškimą“, – sakė Milleris. „Manau, kad tai sudėtinga, ar ne? Yra vieta visam dialogui, ir aš nenoriu pasirodyti kaip žmogus, nusiteikęs prieš meną[…Номислячеенаистинаважнониекатообщноствкампусадаговоримзафактачепроизведениетонезависимодалиеилинеизглеждашекатоактнаомраза[…ButIthinkit’sreallyimportantthatweasacampuscommunitytalkaboutthefactthatthepiecewhetherornotitwaslookedlikeanactofhatred”

Leave a Comment

Your email address will not be published.