Šviesiaplaukė: visi Marilyn Monroe filmai yra išnaudojami. Tačiau naujasis „Netflix“ filmas iš tikrųjų parodo jus jos makštyje

Bbanga, naujasis Andrew Dominique filmas „Netflix“, Marilyn Monroe idėjai prideda tiek niuansų, kiek galima suprasti iš ginekologinės apžiūros. „Bombos“ filmų žvaigždė jau seniai įsitvirtino kaip tragiška figūra – moteris, su kuria netinkamai elgėsi Holivudo studijos, jos vyras Joe DiMaggio ir vaikystėje – bloga mama. Užuot metęs iššūkį įprastam pasakojimui, režisieriaus Dominique’o košmariškas filmas, pritaikytas iš išgalvoto Joyce’o Carol Oates 2000 m. romano, nukelia jį kur nors dar tamsesniu ir dar labiau invaziniu. Jei norite suprasti Marilyn Monroe, jis siūlo, pirmiausia turite įeiti į jos įsčias.

Ši tamsi drama kelis kartus nukelia mus į anksčiau netyrinėtas Marilyn Monroe makšties gelmes per savo stulbinamą 2 valandų ir 45 minučių trukmę. „Nesugadinsiu“ jų, bet pirmąją filmo valandą matome Monroe, kurią su nepakeliamu silpnumu vaidina Ana de Armas, susijaudinusią įsikibusią į pilvą, kamerai slenkant į jos švytinčias įsčias – kartu su spektriškai apšviestu vaisiu. . Po kelių scenų sekame Marilyn ant operacinio stalo, kur gydytojai daro abortą, kuriam ji nesutinka. „Ar tu nepaklausysi? Aš persigalvojau“, – maldauja ji, kai jos gydytojas įdeda spenelį – procedūrą, kuri siaubingai pavaizduota priekyje, žiūrint iš pačios Merilinos gimdos kaklelio.

Dominique’as neabejotinai laikosi savo filmo animacinio filmo principo, kuris pats jaučiasi išvestinis iš garsiosios Ritos Hayworth linijos, atliekančios patį ikoniškiausią ir mieliausią vaidmenį filme: „Vyrai eina miegoti su Gilda ir pabunda su manimi“. rusų, sycophantai ir didvyriai, tikintys gauti Holivudo žvaigždės dalį, susiras baikštesnę, beviltiškesnę moterį, vardu Norma Jean, kuri atrodo identiška Marilyn Monroe. Tai gali būti įdomu kaip praeinantis pastebėjimas, tačiau filme tai vėl ir vėl pabrėžiama. „Ji graži, bet ne aš“, – sako Norma Jean, žiūrėdama į savo žavingą žurnalo nuotrauką. „Po velnių, Merilin“, – vėliau į telefoną rėkia Norma Jean. “Jos čia nėra.”

Jei Dominique’o mintis yra ta, kad Marilyn yra išradimas – „pirmas kūdikio žaislas“, paslaptingai pažymi vienas iš jos meilužių, – tai galbūt šios nepakeliamo kūno siaubo scenos yra sadistinė režisieriaus priemonė, primenanti, kad ji yra daugiau nei jos dvimatė projekcija. . Jei Marilyn Monroe priverstumėte atlikti nepageidaujamą abortą, ar ji nerėktų iš tylios agonijos? Ir jei Norma Jean vėl pastoja po metų, ar jos dar negimęs vaisius neįgyja žmogiškosios kalbos gebėjimo?

Pažadu, perskaitėte teisingai. Vienoje iš labiausiai nerimą keliančių filmo kūno sekų stebėtinai plepus Marilyn vaisius, kuris kažkodėl taip pat turi žinių apie ankstesnį abortą, prašo šeimininko leisti tęsti šį nėštumą. Tai ne tik „gyva“ akimis rusų, yra valia. Merilina jį girdi. Ji jam atsako tokiu balsu, lyg jie bendrautų. Turėjau keletą kartų žiūrėti šią sceną, kad įsitikinčiau, jog nejaučiu haliucinacijų, bet ne – pačiame viduryje rusųyra nenormalu Pažiūrėk kas kalba fono istorija.

Politiniu požiūriu šios moters, kuri daugelį metų gailisi dėl aborto, scenos yra labai prieštaringos. Kaip pasakojimo būdas, jie visiškai atstumia. Marilyn Monroe niekada neatrodo mažiau tikras man nei tada, kai ji fantastiškai spindinčiose įsčiose linksmai kalbasi su negimusiu vaiku. Ar tikiu, kad visos kino žvaigždės apšviečiamos iš vidaus?

Be to, Marilyn niekada nesijaučia labiau kaip Holivudo žaislas, nei tada, kai Dominique’as ją išnaudoja kruvinai seksualinei ir medicininei prievartai, tiesiogine prasme ir barbariškai vaizduodamas, kaip atrodo viena garsiausių XX amžiaus moterų iš vidaus. rusų tai ne filmas apie Marilyn Monroe išnaudojimas, bet naujas žemo vandens ženklas Holivudo elgesyje su ja – seksualinis objektas, sumažintas iki lytinio organo.

Leave a Comment

Your email address will not be published.