Vietiniai kūrybininkai pasiruošę iš arti su technologijomis

Kanada nori būti pasauline technologijų lydere, ir pastaraisiais metais šioje srityje vyksta dideli dalykai. Vietos šalys taip pat nori būti pasauliniais technologijų lyderiais – ir iš tikrųjų mes visada buvome.

Vietinės technologijos remiasi tvarumu, visuotine prieiga ir švietimu: nuo baidarių iki piramidžių, nuo kelių ir tiltų iki miestų ir prekybos tinklų, nuo pūgą atlaikiusių tipų iki vandenyno audras atlaikiusių namų be nagų. Tvarkome milijonus kvadratinių mylių žemės ir vandens, suteikdami gerą gyvenimą milijonams žmonių, saugodami vandens kelius, miškus ir nežmoniškus padarus.

Ir ši technologija visada buvo susiliejusi su menu. Esu Cree ir Métis, ne iš Vakarų pakrantės, bet ir toliau stebiuosi tradiciniais Haidos raižytais otų kabliukais, kurie kartu įkūnija mokslą, meną, pagarbą otui ir jo išteklių tvarumą.

Tarp daugelio klaidingų nuomonių apie čiabuvius yra tai, kad Vakarų technologijos viršija mūsų galimybes. Tai nepaisant to, kad pasidalijome savo didžiulėmis žiniomis ir technologijomis su naujokais, kurie jas naudojo, kad išgyventų ir vėliau pareikalavo Vėžlių salos išteklių. Žinojome, kur yra auksas ir bitumas, o mūsų kanojos pagamino Hudson Bay Co.

Vietiniai žmonės visada greitai įsisavino naujas technologijas, bet mes visada turėjome daugiau svajonių nei vien tik įgūdžiai ar pelnas. Buvome skatinami tobulinti ir praturtinti savo pačių kultūras ir bendruomenes, ypač pasakojimo tradicijas.

Kai čiabuviai pirmą kartą gavo prieigą prie fotoaparatų, apšvietimo, garso ir filmų kūrimo įrangos, jie iš karto pritaikė šias priemones, kad sukurtų filmus, atspindinčius mūsų istorijas. Pasidalijome jais su pasauliu, kuris taip dažnai klaidingai pristato vietinę kultūrą, ir mums buvo suteikta galimybė peržengti formato ribas, kad pasakotume šias istorijas su didesniu intensyvumu ir emocijomis.

Mano, kaip vietinio filmų kūrėjo, menininko ir aktyvisto, karjera leido man pasidalinti savo aistra pasakojimui naudojant technologijas, kurios tobulėja beveik kasdien. Turėjau privilegiją dirbti su talentingais ir aistringais menininkais ir juos patarti, o mes pasakojome tiesą apie vietos istoriją, atgaudami savo kultūrą iš mitų, kuriais kolonijiniai engėjai bandė ją palaidoti.

Kova už mūsų kultūros atkūrimą tęsiasi naujoms menininkų kartoms. Šie kūrėjai turi išskirtinių gebėjimų ir novatoriškų metodų bei įtraukė vietinę ir nevietinę auditoriją, kuri trokšta mūsų perspektyvų.

Daugelis yra savamoksliai besivystančių technologijų srityje. Bet jei norime sukurti daugiau galimybių, turime padidinti prieigą. Kaip IM4 laboratorijos įkūrėjas ir kūrybos direktorius, bendradarbiaudamas su Emily Carr meno ir dizaino universitetu, galiu pasakyti, kad vizija yra suteikti filmų kūrėjams prieigą prie naujausių virtualios ir papildytos realybės technologijų mokymų, kad būtų galima pritaikyti kino pramonę.

Netrukus prie IM4 Lab bus pridėta nauja įdomi funkcija. Virtualios gamybos inovacijų studija, bendradarbiaujanti su Skaitmeninio superklasterio talentų ir pajėgumų programa, leis kūrėjams plėsti savo įgūdžius kuriant skaitmeninius rinkinius ir efektus, kurie galėtų konkuruoti su bet kuriuo Holivudo blokbasiu.

Nuomonė: čiabuviai visada greitai įsisavino naujas technologijas, bet mes visada turėjome daugiau svajonių nei vien tik įgūdžiai ar pelnas, rašo Loretta Todd. #DirbtinisIntelektas #Vietiniai #WomenInTech

Virtuali gamyba, kurioje naudojamos virtualios ir papildytos realybės technologijos, greitai tapo esminiu šiuolaikinio filmų kūrimo įrankiu. Vietiniai vartotojai gali pasisemti įkvėpimo iš Taika Waititi, maorių filmų kūrėjo ir prodiuserio, kuris naudojo šias technologijas kurdamas tokius pavadinimus kaip Thor: Meilė ir griaustinis ir Mūsų vėliava reiškia mirtį.

Per artimiausias kelias savaites virtuali studija pradės mokyti savo pirmąją 30 vietinių menininkų bangą. Į nemokamą programą įtraukiami išsamūs mokymai virtualioje gamybos studijoje ir ją prižiūrės matriarchalinis valdymo organas, įskaitant Tracee Kim Bono, Cease Wise ir Doreen Manuel.

Šios čiabuvių moterys turi turtingą karjerą žiniasklaidos ir bendruomenės aktyvumo srityse ir yra pasišventusios suteikti bendruomenei prieigą prie šių pasakojimo įrankių.

Turėdami prieigą galime atkurti istoriją ir sukurti įtraukią aplinką savo istorijoms. Žmonės, baigę šį mokymą, gali drąsiai žengti į dideles gamybos vietas ir sukurti gerą karjerą.

Svarbu, kad treneriai, dirbantys su vietiniais menininkais, būtų jautrūs ir suprastų, kas mes esame ir kodėl šios priemonės mums svarbios. Šis modelis suteikia įgūdžių ugdymą vietos tradicijų ir kultūros kontroliuojamoje aplinkoje. Tikiuosi, kad jį bus galima panaudoti siekiant sujungti vietinius menininkus, turinčius pažangių technologinių įgūdžių kitose srityse.

Kalbama apie tai, kad tradicinės vertybės ir kultūra taptų pažangių įgūdžių ugdymo mūsų bendruomenėje pagrindu. Technologijos ir įgūdžiai ne tik kuria karjerą, bet ir kuria bendruomenę. Dėl to mūsų požiūris yra unikalus, tačiau jis taip pat gali būti taikomas ne kūrybinėse srityse, sveikatos priežiūros, švietimo, aplinkosaugos moksluose ir ne tik.

Tikiuosi, kad tokios programos kaip Virtuali gamybos inovacijų studija taip pat gali būti susitaikymo modeliai. Turime unikalią galimybę išmokyti naują vietinių gamintojų kartą bendradarbiauti su platesne pramone ir nukreipti fotoaparatą į mūsų turtingą istoriją, šiuolaikinį gyvenimą ir septynių kartų ateitį. Tai darydami galime paveikti Kanados meno sektorius, kad jie būtų įtraukesni ir labiau atspindintys.

Loretta Todd yra vietinė filmų kūrėja, „IM4 Lab“ įkūrėja ir kūrybinė direktorė.

Leave a Comment

Your email address will not be published.